30.6 C
Athens
22 June - 2024

Άλλη μια «πρωτιά» στο δρόμο της ανάπτυξης και επέκτασης της δραστηριότητας του Φυσικού Αερίου για τη MYTILINEOS

Must read

Η MYTILINEOS, σε συνεργασία με την BLUEGRID, στο πλαίσιο της επέκτασης των ενεργειακών δραστηριοτήτων της, πετυχαίνει άλλη μία «πρωτιά» στην εγχώρια αγορά φυσικού αερίου και γίνεται η πρώτη εταιρεία που παρέχει από τον Τερματικό Σταθμό Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (ΥΦΑ) Ρεβυθούσας, υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), μέσω βυτιοφόρου, εγκαινιάζοντας ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για τη βιώσιμη ενεργειακή τροφοδοσία βιομηχανιών, οχημάτων και πλοίων στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης.

Προσηλωμένη στο στρατηγικό στόχο της ανάπτυξης και βελτίωσης στον ευρύτερο τομέα της ενέργειας, αξιοποιώντας την θέση και εμπειρία της, η MYTILINEOS εξυπηρετεί έγκαιρα και με ασφάλεια μεγάλους πελάτες από το διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιό της με τους πλέον οικονομικούς όρους. Το εν λόγω φορτίο θα παραδοθεί σε τελικό καταναλωτή στο εξωτερικό.

Ταυτόχρονα, με την υποστήριξη της MYTILINEOS, η Blue Grid, μέλος της Molgas Energy Holding του μεγαλύτερου ομίλου προμήθειας small Scale LNG στην Ευρώπη, ξεκινά εντός του 2023 να τροφοδοτεί τις πρώτες ελληνικές βιομηχανίες με LNG: την Κολιός στο Κιλκίς και την Elpack στη Φθιώτιδα. Επιπλέον, η εταιρεία, εντός του 2023 θέτει σε λειτουργία και τα πρώτα δύο πρατήρια LNG για την τροφοδοσία βαρέων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ανοίγοντας τον δρόμο για το «πρασίνισμα» των εμπορευματικών μεταφορών με ένα καθαρότερο και πιο ανταγωνιστικό καύσιμο σε σχέση με αντίστοιχα πετρελαιοειδή. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Όμιλος Molgas ελέγχει σήμερα περίπου το 10% της πανευρωπαϊκής αγοράς πρατηρίων LNG.

Τέλος, η Blue Grid, με τον στόλο βυτιοφόρων που ήδη διαθέτει – και σύντομα και με δικά της πλωτά μέσα – μπορεί να προσφέρει ήδη από σήμερα LNG και ως ναυτιλιακό καύσιμο σε ελληνικά λιμάνια. Ήδη σε επίπεδο ομίλου διαθέτει και λειτουργεί 2 πλοία προμήθειας LNG.

Η μεταφορά LNG με βυτιοφόρα γίνεται μετά από την υγροποίηση του φυσικού αερίου στην πηγή και την αποθήκευσή του σε ειδικά σχεδιασμένους χώρους και σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες. Στη συνέχεια, τα ειδικά αυτά βυτιοφόρα μεταφέρουν το καύσιμο στον προορισμό του μέσω θαλάσσης ή οδικώς. Είναι εξοπλισμένα με ειδικά συστήματα ασφαλείας για την αποφυγή διαρροών και εκρήξεων, και απαιτούνται εκπαιδευμένοι και έμπειροι οδηγοί και πληρώματα για την ασφαλή μεταφορά του φορτίου.

- Advertisement -spot_img

More articles

Latest article