21.8 C
Athens
23 April - 2024

Η Mazda προσθέτει στη γκάμα της το υβριδικό μοντέλο MX-30 e-Skyactiv R-EV

Must read

Το MX-30 είναι το κορυφαίο μοντέλο της στρατηγικής εξηλεκτρισμού της Mazda. Εκτός από το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής της Mazda, προστίθεται τώρα στη γκάμα ένα plug-in υβριδικό μοντέλο, το MX-30 e-Skyactiv R-EV.

Το μοντέλο αποτελεί μια νέα επιλογή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες εκείνων που θέλουν ένα αυτοκίνητο με δυνατότητα να το χρησιμοποιούν ως ηλεκτρικό, αλλά δεν θέλουν να προβληματίζονται για την αυτονομία του ή για τη φόρτισή του στα μεγαλύτερα ταξίδια. Η αυτονομία της ηλεκτρικής οδήγησης ποικίλλει σημαντικά, ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας κίνησης του οχήματος. Οι μεγαλύτερες μπαταρίες είναι πιο ακριβές, επομένως η χρήση μιας τέτοιας θα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της τιμής του αυτοκινήτου.

Σήμερα, το πιο δημοφιλές plug-in hybrid σύστημα είναι ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα, στο οποίο χρησιμοποιούνται, τόσο ένας ηλεκτροκινητήρας, όσο και ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης για την κίνηση του οχήματος. Το MX-30 e-Skyactiv R-EV ωστόσο, χρησιμοποιεί μία υβριδική μονάδα που βασίζεται σε ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα, αλλά προσθέτει μια γεννήτρια σε συνδυασμό με έναν συμπαγή κινητήρα, για να εξαλείψει τον προβληματισμό σχετικά με την αυτονομία οδήγησης. Το MX-30 e-Skyactiv R-EV εξελίχθηκε για να χρησιμοποιείται κυρίως ως ηλεκτρικό όχημα. Εκτός της ηλεκτρική αυτονομία των 85 χιλιομέτρων, το μοντέλο επιτρέπει στον οδηγό να το χρησιμοποιεί ως ηλεκτρικό όχημα για τις καθημερινές του ανάγκες, απαλλάσσοντάς τον από το άγχος για τα μακρινά ταξίδια, λόγω της ικανότητας παραγωγής ισχύος από τον περιστροφικό κινητήρα. Είναι εξοπλισμένο με λειτουργία φόρτισης και τροφοδοσίας, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο, όπως αυτό ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος. Ο περιστροφικός κινητήρας του Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι το κλειδί για την επίτευξη αυτής της αξίας. Χρησιμοποιώντας τον περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια, μπορεί η κίνηση να είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρική. Από τη μία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ηλεκτρικό όχημα για καθημερινές ανάγκες και από την άλλη μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει τον περιστροφικό κινητήρα για την παραγωγή ενέργειας, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να πραγματοποιήσει με άνεση και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

- Advertisement -spot_img

More articles

Latest article