15.8 C
Athens
1 March - 2024

Ποιο αυτοκίνητο θα περάσει πρώτο τα 447 χλμ./ώρα;

Must read

To εμβληματικό ρεκόρ των 300 μιλίων την ώρα (447 χλμ/ώρα) αποτελεί στόχο πολλών κατασκευαστών. Όμως όπως φαίνεται ένας από αυτούς έχει το προβάδισμα.

Από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, το όριο των 300 μιλίων την ώρα ήταν κάτι που απασχόλησε πολλούς μικρούς κατασκευαστές. Και εμφανίστηκαν και αρκετά αυτοκίνητα τα οποία, τουλάχιστον στα χαρτιά, είχαν τις δυνατότητες να ξεπεράσουν αυτή την ταχύτητα.

Όμως, παρά τις προσπάθειες, κανένας δεν έχει καταφέρει να το φθάσει, με τις διαδικασίες που επιβεβαιώνουν και επίσημα ένα ρεκόρ (να γίνει δηλαδή η διαδρομή και προς τις δύο κατευθύνσεις).

Η εταιρία που βρίσκεται πιο κοντά στην πραγματοποίηση αυτού του στόχου είναι η Koenigsegg. H οποία σε μία ανάρτηση που έκανε στο Instagram μας θυμίζει τα πρόσφατα ρεκόρ της και αφήνει υποσχέσεις ότι με μία ειδική έκδοση του Jesko, την Absolut, έχει ακόμα υψηλότερες βλέψεις.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Koenigsegg (@koenigsegg)

Να θυμίσουμε εδώ ότι η Koenigsegg με το υβριδικό Regera των 1.500 -και βάλε- ίππων ανάκτησε πριν λίγο καιρό για μία ακόμη φορά το ρεκόρ 0-400-0 χλμ./ώρα επιτυγχάνοντας έναν αξιοσημείωτο χρόνο 28,81 δευτερολέπτων.

Η Koenigsegg έχει μιλήσει για ρεκόρ ταχύτητας από τότε που το Jesko έκανε το ντεμπούτο του, αλλά ήδη έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από τότε. Το Jesko Absolut είναι η έκδοση που στοχεύει να ξεπεράσει τα 300 μίλια την ώρα. έκανε το ντεμπούτο του το 2020 και η τελευταία φορά που ακούσαμε ότι ήταν ακόμα σε φάση προπαραγωγής.

To Agera RS είναι πάντως αυτή την στιγμή το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής για χρήση σε δρόμο, έχοντας γράψει 277,8 μίλια/ώρα. Υπάρχει και το SSC Tuatara που έχει καταφέρει τα 282,8 μίλια/ώρα αλλά δεν είναι ομολογκαρισμένο για χρήση στον δρόμο.

Υπάρχει βέβαια και η Bugatti, η οποία με την Chiron Super Sport 300+ έσπασε το όριο, με 304 μίλια την ώρα, όμως το ρεκόρ δεν είναι επίσημο, καθώς το έκανε μόνο προς μία κατεύθυνση. Εκτός αυτού ήταν και μοντέλο προπαραγωγής με ειδικές μετατροπές για την επίτευξη του ρεκόρ. Από τότε πάντως η Bugatti έχει δηλώσει ότι σταματά να κυνηγά τα ρεκόρ.

Μένει λοιπόν η Koenigsegg ως ο πιο σοβαρός διεκδικητής της κατάρριψης του εμβληματικού αυτού ρεκόρ. Και όπως φαίνεται από την ανάρτηση στο Instagram δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε και πολύ.

- Advertisement -spot_img

More articles

Latest article